I Twój silnik się całkiem zatarł
Nie nadaje się do naprawy
Nie szukaj silnika używanego
Wszystkie silniki używane dostępne na rynku są już w bardzo kiepskim stanie. Większość z nich niedługo zatrze się tak samo jak Twój. Kupno używanego silnika CFC to jak wyrzucenie pieniędzy w błoto.
Kup fabrycznie nowy silnik
Takie silniki z wymianą w ASO kosztują ponad 70 tyś zł
Wymiana silnika 2,0 TDI to proces składający się z wielu czynności związanych z ustaleniem oraz naprawą lub wymianą elementów osprzętu silnika, które były przyczyną jego zatarcia oraz elementów które na skutek tej awarii zostały uszkodzone.
Każdy DPF z samochodu, który spalał nadmierne ilości oleju jest zapchany i zgodnie z instrukcją powinien być wymieniony. Jednak w naszej serwisie posiadamy urządzenie Szwajcarskiej firmy FF.Solution, które w większości przypadków potrafi usunąć do 99 % zanieczyszczeń z filtra cząstek stałych. Dlatego przy każdej wymianie silnika podejmujemy próbę wyczyszczenia go z użyciem w/wym urządzenia.
Czyszczenie DPF jest obowiązkowe i jest w cenie wymiany silnika.
Jak czyścimy filtry cząstek stałych można zobaczyć na tym filmie:
Jeśli proces czyszczenia DPF się nie powiedzie, filtr cząstek stałych musi zostać wymieniony.
Posiadamy na miejscu nowe oryginalne filtry DPF oraz zamiennik Polskiej firmy JMJ.
Jeśli kupisz nowy DPF razem z wymianą silnika od jego ceny odejmiemy 492 zł
Regenerujemy obie turbosprężarki.
Turbiny są smarowane olejem silnikowym, dlatego w przypadku zbyt niskiego ciśnienia oleju spowodowanego zużyciem silnika są one również zużyte i trzeba je zregenerować lub wymienić.
Regenerację wykonujemy na miejscu przy użyciu profesjonalnych narzędzi oraz z zastosowaniem części najwyższej jakości.
Na naprawę sprężarek udzielamy dwu letnią gwarancję.
Regeneracja turbin jest obowiązkowa i jest w cenie wymiany silnika.
Jak regenerujemy turbosprężarki można zobaczyć na tym filmie:
Posiadamy również na miejscu nowe oryginalne turbosprężarki do silników CFC
Jeśli kupisz nową turbinę razem z wymianą silnika od jej ceny odejmiemy 2460 zł
Czyścimy z nagarów wszystkie elementy układu dolotowego silnika
Podzespoły dokładnie czyścimy w myjniach ultradźwiękowych oraz kabinowych z użyciem odpowiednich środków chemicznych.
Przekładamy elementy układu paliwowego (pompa paliwa, listwa paliwowa z czujnikami i zaworami oraz przewody zasilające) z starego silnika, oraz weryfikujemy ich stan. W przypadku stwierdzenia śladów zacierania się pompy paliwa pompa musi zostać wymieniona a cały układ dodatkowo wypłukany. Wszystkie elementy rozrządu łącznie z pompą wody zakładamy nowe. Wszystkie uszczelki pod przekładane elementy również stosujemy nowe. Wymieniamy filtr paliwa i powietrza oraz gaz i olej w klimatyzacji. Poniżej szczegółowy wykaz wymienianych części i czynności, które wykonujemy podczas każdej wymiany silnika 2,0 TDI w samochodzie Volkswagen Transporter.
Masz pytania dotyczące silników CFCA?
Pomożemy Ci w podjąć decyzję.
Godziny 08:00-18:00
VAG-EXPERT
ul. Kolonia 19
43-430 Skoczów