Nowy silnik 2,0 BiTDI CFCA z wymianą

Jeśli jesteś właścicielem Volkswagena T5 z silnikiem 2,0 BiTDI 180 KM o kodzie CFCA

I Twój silnik się całkiem zatarł

Nie nadaje się do naprawy

Nie szukaj silnika używanego

Wszystkie silniki używane dostępne na rynku są już w bardzo kiepskim stanie. Większość z nich niedługo zatrze się tak samo jak Twój. Kupno używanego silnika CFC to jak wyrzucenie pieniędzy w błoto.

Kup fabrycznie nowy silnik

Takie silniki z wymianą w ASO kosztują ponad 70 tyś zł

Nie przepłacaj za wymianę

Jak wymieniamy silniki

Wymiana silnika 2,0 TDI to proces składający się z wielu czynności związanych z ustaleniem oraz naprawą lub wymianą elementów osprzętu silnika, które były przyczyną jego zatarcia oraz elementów które na skutek tej awarii zostały uszkodzone.

Czyścimy filtr cząstek stałych

Każdy DPF z samochodu, który spalał nadmierne ilości oleju jest zapchany i zgodnie z instrukcją powinien być wymieniony. Jednak w naszej serwisie posiadamy urządzenie Szwajcarskiej firmy FF.Solution, które w większości przypadków potrafi usunąć do 99 % zanieczyszczeń z filtra cząstek stałych. Dlatego przy każdej wymianie silnika podejmujemy próbę wyczyszczenia go z użyciem w/wym urządzenia.

Czyszczenie DPF jest obowiązkowe i jest w cenie wymiany silnika.

Jak czyścimy filtry cząstek stałych można zobaczyć na tym filmie:

Jeśli proces czyszczenia DPF się nie powiedzie, filtr cząstek stałych musi zostać wymieniony.

Posiadamy na miejscu nowe oryginalne filtry DPF oraz zamiennik Polskiej firmy JMJ.

Jeśli kupisz nowy DPF razem z wymianą silnika od jego ceny odejmiemy 492 zł

Regenerujemy obie turbosprężarki.

Turbiny są smarowane olejem silnikowym, dlatego w przypadku zbyt niskiego ciśnienia oleju spowodowanego zużyciem silnika są one również zużyte i trzeba je zregenerować lub wymienić.

Regenerację wykonujemy na miejscu przy użyciu profesjonalnych narzędzi oraz z zastosowaniem części najwyższej jakości.

Na naprawę sprężarek udzielamy dwu letnią gwarancję.

Regeneracja turbin jest obowiązkowa i jest w cenie wymiany silnika.

Jak regenerujemy turbosprężarki można zobaczyć na tym filmie:

Posiadamy również na miejscu nowe oryginalne turbosprężarki do silników CFC

Jeśli kupisz nową turbinę razem z wymianą silnika od jej ceny odejmiemy 2460 zł

Czyścimy z nagarów wszystkie elementy układu dolotowego silnika

Podzespoły dokładnie czyścimy w myjniach ultradźwiękowych oraz kabinowych z użyciem odpowiednich środków chemicznych.

Przekładamy elementy układu paliwowego (pompa paliwa, listwa paliwowa z czujnikami i zaworami oraz przewody zasilające) z starego silnika, oraz weryfikujemy ich stan. W przypadku stwierdzenia śladów zacierania się pompy paliwa pompa musi zostać wymieniona a cały układ dodatkowo wypłukany. Wszystkie elementy rozrządu łącznie z pompą wody zakładamy nowe. Wszystkie uszczelki pod przekładane elementy również stosujemy nowe. Wymieniamy filtr paliwa i powietrza oraz gaz i olej w klimatyzacji. Poniżej szczegółowy wykaz wymienianych części i czynności, które wykonujemy podczas każdej wymiany silnika 2,0 TDI w samochodzie Volkswagen Transporter.

Poznaj nas lepiej

Jak działamy ?

Obraz opowie więcej niż setki słów
Zapraszam do obejrzenia filmów pokazujących pracę w naszym serwisie

Co oferujemy ?

Transport samochodu

Odbierzemy Twój samochód z dowolnego miejsca w Europie i odwieziemy z powrotem

Samochód zastępczy

Na cały czas naprawy Twojego pojazdu możesz otrzymać samochód zastępczy

Skontaktuj się z nami

Masz pytania dotyczące silników CFCA?

Pomożemy Ci w podjąć decyzję.

Godziny 08:00-18:00

VAG-EXPERT

ul. Kolonia 19

43-430 Skoczów

Autorem i właścicielem tej strony jest: